dinsdag 12 maart 2013

Today's Joy: Listen to music, be happy

Sinds begin december ben ik helemaal fan geworden van een artiest, terwijl ik normaal niet van dat soort muziek hield. Passenger. Ik had het liedje 'Let her go' al wel eens ergens gehoord en vond die ook leuk, maar ik had geen idee wie erachter zat. Mijn broer liet me ook andere nummers van hem horen en ik was fan!
De muziek paste heerlijk bij het gezellige winter sfeertje, en het was puur genieten.
Ondertussen staat het hele album van 'All the little lights' op mijn iPod.
Het is gewoon genieten. Rustig worden. Gelukkig zijn met alles. Heerlijk.
Echt waar, ik kan de nummers de hele dag achter elkaar luisteren, en ik voel me er goed door. 
Je moet ervan houden, want sommige mensen vinden zijn stem raar, maar ik vind het juist mooi.
Eerst was ik van de popmuziek en druk, nog steeds wel als ik vrolijk ben en lekker wil dansen, maar Passenger is een geweldige artiest! Net als Imagine Dragons en Green day trouwens (:
Hier mijn favorieten.
Let her go 

Things that stop you dreaming. Luister de tekst: if you can't get what you love, you learn to love the things you've got.
Staring at the stars. tekst: You can do anything, if you put your mind to it. 

Houd jij van Passenger, of skip je zijn de nummers liever? 
(Zelfs mijn moeder is fan (; )
xlove,

2 opmerkingen:

  1. Haha wat leuk! Ik dacht nooit iemand tegen te komen die dat mooi zou vinden!;) Luister daar ook heel vaak naar.;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb weer genoten!

    BeantwoordenVerwijderen