woensdag 3 juli 2013

Today's Joy: Preparing for Summer

Het is zomervakantie en ondanks dat we van het gedeelte 'zomer' nog niet veel merken, een beetje voorbereiding kan geen kwaad. De gewoonlijke schoonmaak van mijn kamer en het kasten uitpluizen is al gebeurd.
Oude kleren waarmee niks meer mee te beginnen valt, gaan naar het leger des heils.
Maar het creatieve gedeelte in mij wordt wakker  geschud bij het zien van kledingstukken die wel wat moois hebben, maar tegelijk ook gloeiend lelijk zijn. Deze keer heb ik van twee lange broeken, die ik persoonlijk nou niet echt mooi vind, twee shorts gemaakt. Deze broeken komen van mijn vriendin en zus.

Het enige wat nog mist is een mooi kleurtje. De paarse wordt waarschijnlijk bordeaux rood en het spijkerbroekje wil ik gaan bleken. Ik heb nog een paar hemdjes liggen, waarmee ik ook nog wel wat van kan maken.

Knippen & spelden erin

Het paarse broekje heb ik eerst zigzaggend genaaid en daarna
omgeslagen en genaaid. Het rechtste broekje heb ik alleen zigzaggend genaaid,
zodat je een rafelig effect krijgt, maar het broekje niet verder rafelt zodat je niks overhoud. 
xlove,

1 opmerking: