zondag 16 juni 2013

Smoothie: Perfect soft


Hmm. Zo zacht, schuimig en licht. Volgens mij heb ik de perfecte smoothie uitgevonden.
Wauw wat is deze lekker! Dit is 100% het proberen waard, heerlijk! Tegelijkertijd krijg je nog wat groentes en vitamines binnen, mooi meegenomen. 

Een van mijn favoriete smoothies, nog maar net ontdekt. Zo zie je maar weer, met proberen kom je het verst! 


Wat heb je nodig?
  • stukje komkommer (ongeveer de lengte van een halve pen/stift)
  • 2 bladen ijsbergsla
  • 4 sinaasappels 
  • een klein beetje sinaasappelsap/mandarijn sap of anders nog wat extra sinaasappels
  • havermout (40 cent bij supermarkt, zorgt dat het zacht, licht en schuimig is, hmm!)
Pers de sinaasappels en gooi het sap in de blender. Snijd de komkommer in stukjes en doe het in de blender. De bladen ijsbergsla kunnen in zijn geheel in de blender. Voeg nog een heel klein beetje sap toe. Voeg wat havermout toe, zoveel als je zelf wilt. Ik doe er meestal best wel wat in.
Laat de blender voor een tijdje even goed draaien, zodat je geen stukjes komkommer en havermout meer ziet. 

Dit vind ik een van de lekkerste smoothies. Op de een of andere manier proeft het zacht en licht. Hmm, zalig. 

Enjoy! 

xlove,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten