woensdag 20 februari 2013

MY NEW VANS!

Ooh, wat ben ik hier blij mee. Even serieus.
Ik heb hele uren achter de laptop verspild met het zoeken naar deze prachtige perfecte zomerschoenen.
Overal, werkelijk overal, waren ze uitverkocht in mijn maat en de goede kleuren. Janken!
Vorig jaar had ik deze Vans ook al gezien en wilde ik ze al heel graag. Toen kon ik me inhouden omdat ik al nieuwe schoenen had gekocht. Nu vond ik ze nog steeds echt super leuk voor de zomer, dus ik wilde ze hebben! En ja, dan kan ik ze natuurlijk nergens vinden.
Tot mijn vriendin me verloste van het verspillen van uren om deze vrolijke schoentjes te kopen.
Bij de Sneakers, jawel, gewoon in ons eigen stadje in de winkel, daar had ze de schoenen gezien.
Dus ik de volgende dag, rennen naar de sneakers, en jawel, ze waren er, in de goede maat.
Niet te vergeten met driedubbele korting ongeveer. NICE!
Ik twijfelde niet en heb ze natuurlijk gelijk meegenomen.
Aanschouw hier, mijn nieuwe lovers;

Ik kan niet wachten tot het zomer is!

xlove,

1 opmerking:

  1. Je vans zijn echt perfect super leuk!(:
    En ik ben heel blij dat je weer en blog ben begonnen! <3

    BeantwoordenVerwijderen