vrijdag 3 januari 2014

Colours by the sea 2014


Ook dit jaar kun je op zaterdag 7 juni meedoen aan het kleurrijkste hardloop evenement van Zeeland.
Vorig jaar heb ik meegedaan en dat was ontzettend leuk! 
Colours by the sea is een hardloop evenement waarbij je 5 km rent of wandelt langs de boulevard van Vlissingen. Om de kilometer wordt je onder gegooid met een leuke kleur. Aan het eind kom je dus binnen als een levend schilderpalet! 
Na de run, is er een afterparty. Vorig jaar was dat heel leuk. Je gooit met iedereen nog een cupje met kleuren de lucht in, dat geeft een heel leuk effect! Daarna begint het feest met leuke muziek en gezelligheid. 
Je hoeft absoluut geen 5 km te kunnen rennen. Het gaat meer om de kleuren, niet om het rennen. 
Dit is voor iedereen een aanrader, zelfs als je hardlopen nog geen 50 meter volhoud. Het is ontzettend leuk!

De inschrijving is woensdag om 12 uur open gegaan. Er hebben zich nu al 4300 mensen ingeschreven! Er is plek voor 6000 mensen, dus wil je nog mee doen, snel inschrijven! 
De kosten zijn 17,50 euro. Het is voor een goed doel en natuurlijk om de kleuren e.d. te kunnen betalen. 
Je krijgt er een kleurige zonnebril en een super leuk Colours by the sea t-shirt bij!
Het t-shirt van vorig jaar gebruik ik nog regelmatig met sporten, een heel fijn shirt! 


Wil je meer informatie? Neem een kijkje op de website!

Dit ben ik bij de run van Colours by the sea van 2013 (:

Met Romina en Emma bij Colours by the sea!

Ik heb er nu al ongelooflijk veel zin in! Het was vorig jaar echt een feestje (:
Laat me weten als je meedoet! 

7 opmerkingen:

  1. Ziet er echt heel gezellig uit, en ik woon in Middelburg dus dat komt wel mooi uit :) Ik zou r nog even over nadenken haha!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw je hebt echt een hele leuke blog!
    Het is dat ik in Noord-Holland woon :(
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik volg jou nu ook trouwens haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk al die kleurtjes! Bij ons in België was er ook een maar ik heb niet meegedaan, misschien volgend jaar toch eens doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me heel tof, alleen ik heb echt totaal geen conditie. Misschien moet ik daar eerst maar eens aan gaan werken haha. Leuke foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah wat gaaf! Mooie foto's (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf! Jammer dat Zeeland zo ver weg is, anders had ik graag meegedaan...

    BeantwoordenVerwijderen