woensdag 20 februari 2013

Starting with blogging again.

Bloggen blijft leuk en inspirerend.
Mijn vorige blog werd op vreemde wijze geblokkeerd en daar baalde ik behoorlijk van! Zat ik net aan de 50 followers, kon ik overnieuw beginnen.
Daar had ik dus geen zin in. Alles opnieuw opbouwen en weer vanaf het begin beginnen.
Maar het begon toch een beetje te kriebelen bij het zien van andere blogs en het zien van veel dingen waarvan je denkt; 'dat moet ik onthouden.' Wat is een betere reminder voor later, dan een blog?
Tegelijk kan je ook nog eens al je ideeën en belevenissen met anderen delen, helemaal super.
En nu ik toch bezig ben, mijn schrijfvaardigheid wat verbeteren, want dat zal ik toch moeten leren met mijn toekomstige studie Communicatie. (Ja ja, ik ben er al zeker van!)



Ik schrijf deze blog gedeeltelijk voor mijzelf, om alle leuke recepten en gebeurtenissen te onthouden. Zo kan ik aan het eind van het jaar zien wat voor 'joy' ik heb gevonden in elke dag.
En natuurlijk hoop ik dat jij het ook leuk vind, laat je inspireren!
Het delen van tips en leuke dingen is fijn. (:

I hope you enjoy!

xlove,
Talitha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten