maandag 25 februari 2013

Sports

Hoe heerlijk is het om je dag te beginnen met een goede workout?!
De wekker ging af om acht uur (en dat in de vakantie!), en het sporten kon beginnen.
Je kan prima voor je ontbijt gaan sporten, zo kan je lichaam beginnen met verbranden.
Ik begon met een workout van Chelsea Hunter, zoals ik al heb laten zien.
De workout van episode 4 was aan de beurt, die was zwaar!
Een workout voor je buik en rug.
De buikspier oefeningen waren zwaar, maar ik heb ze volgehouden!
Na de model workout heb ik nog wat oefeningen gedaan.
Denk aan squats en armoefeningen.
Nog even naar buiten om touwtje te springen en ik heb mijn beweging ook weer gehad!
Dumbells zijn heel handig om oefeningen mee te doen!

Als ontbijt een lekker bakje Brinta met studentenhaver, heerlijk! (:

Enjoy your day! 

xlove,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten